JAWA 300 Classic, made in
India
Tobula klasika niekada
nesensta, ar ne?
Susipažinkite su naujuoju JAWA 300 Classic motociklu, pagamintu Indijoje. Blizgantis chromas, aptakios linijos, paveldėtos iš 50-ųjų JAWA 353 modelio. Retro klasikinis dizainas, patobulintas šiuolaikiniais techniniais sprendimais. Iš pirmo žvilgsnio - žavus motocikliukas, rinkoje tikrai rasiantis savo pirkėją.
Susipažinkite su naujuoju JAWA 300 Classic motociklu, pagamintu Indijoje. Blizgantis chromas, aptakios linijos, paveldėtos iš 50-ųjų JAWA 353 modelio. Retro klasikinis dizainas, patobulintas šiuolaikiniais techniniais sprendimais. Iš pirmo žvilgsnio - žavus motocikliukas, rinkoje tikrai rasiantis savo pirkėją.
Galbūt tai bus retro
dizaino pasiilgęs solidaus amžiaus motociklininkas arba
motociklininkė, prisiminę kaip anksčiau su savąja Jawute lėkdavę
pas savo gyvenimo meilę?
Galbūt tai bus jaunuolis
arba jaunuolė, neseniai gavę vairuotojo pažymėjimą ir kuriems
toks dailus ir gana negalingas motociklas būtų pats tas
motociklizmo pradžiai?
O galbūt tai bus retro
technikos entuziastas, norintis savo moto parką papildyti dar vienu
įdomiu eksponatu? Kiekvienam savas pasirinkimas. Gyvename atviroje
rinkoje, todėl galime rinktis tai, kas patinka ir tai, kokio gylio
piniginę turime.
Indijoje JAWA motociklai
buvo ir yra labai papuliarūs, ypač modelis JAWA 250 353, gamintas
ir ekpsortuotas iš Čekoslovakijos į Indiją maždaug nuo 1960-ųjų. Pagal JAWA modelius
Indijoje buvo kuriami ir gaminami JAWA – Yezdi motociklai, apie
kuriuos bus atskiras pasakojimas.
2016 metais Indijos
gamintojas "Mahindra" iš čekų įsigyja teisę gaminti
JAWA motociklus.
2018 metų lapkričio 15
dieną pasauliui yra pristatomi trys nauji JAWA modeliai:
JAWA 300 Classic;
JAWA forty-two 42;
JAWA Perak.
Variklis – itališkas
Minarelli, 1 cilindro, 4 taktų, aušinamas skysčiu, DOHC, su elektriniu starteriu.
Minarelli gamyklą
Italijoje 1951 metais įkūrė toks ponas Vittorio Minarelli.
Gamykloje buvo gaminami įvairūs varikliai, naudoti sportiniuose
motocikluose, GP žiedinėse lenktynėse.
Nuo 2002 metų Minarelli
yra Yamaha grupės narys, toliau sėkmingai gamina motociklų
variklius.
Skaičiai, norintiems
tikslumo.
Variklio darbinis tūris
– 293 kubiniai centimetrai.
Variklio cilindro
skersmuo – 76 mm, stūmoklio eiga – 65 mm.
Kompresijos laipsnis –
11:1.
Maksimali galia – 26
Ag.
Maksimalus sukimo
momentas – 28 NM.
Pavarų dėžė -
Constant Mesh, 6 laipsnių mechaninė.
Priekinė padanga –
90/90-18.
Galinė padanga –
120/80-17.
Priekinė pakaba –
teleskopinė hidraulinė šakė.
Galinė pakaba –
dvigubi hidrauliniai amortizatoriai.
Priekiniai stabdžiai -
diskiniai. 28 mm stabdžių diskas ir ABS.
Galiniai stabdžiai –
būgniniai. 153 mm stabdžių būgnas.
Sėdynės aukštis –
765 mm.
Ratų bazė – 1369 mm.
Masė – 170 kg.
JAWA 300 Classic kaina Indijoje
yra apie 230 000 Indijos rupijų, tai lygu apie 2700 Eurų. Naivu
tikėtis, kad tokia kaina bus Europoje. Reikia pridėti mokesčius, transportavimą, sertifikavimo išlaidas, todėl EU kaina bus žymiai didesnė. Pripažinkim, net
jeigu kaina bus didesnė, apie 4500 - 5000 eurų,
kaip už naują motociklą su garantija – kaina labai nebloga.
Šiuo metu vienas JAWA
300 modelis jau yra atgabentas į JAWA gamyklą Čekijoje, vyksta
testavimas ir Europinių standartų sertifikavimas. Jeigu viskas
pavyks gerai, jau šių metų antroje pusėje šis modelis gaus EU
kokybės standartą ir leidimą prekybai EU rinkoje.
Marius iš
motoveržliaraktis.lt (JAWA dalys ir servisas Vilniuje) minėjo, kai
tik naujieji JAWA 300 motociklai pasirodys Čekijoje, nedelsiant
atsivešime į Lietuvą. Norintys galės susipažinti, išbandyti ir
įsigyti.
Teko bendrauti su
žmonėmis, kurie šį modelį matė gyvai ir bandė Čekijoje. Pirmi
įspūdžiai – viskas gerai. Šaunus, mielas motocikliukas, savyje
turintis senąją retro dvasią. Daugiau nesinori "burti" –
pamatysime gyvai, išbandysime, tuomet galėsime plačiau įvertinti.
Dabar belieka sulaukti Lietuvoje. Galbūt tai bus dar vienas
legendinis JAWA motociklas, kurį po daugelio metų iš garažų
trauks mūsų vaikai ir anūkai? Bus matyt.
Nes JAWA –
nesibaigiantis nuotykis.
P.S.
Trumpas video apie
grįžusią legendą:
Komentarai
Rašyti komentarą